Θέσεις Εργασίας στη Goldair Handling

 

 

Η Goldair Handling, ελληνική εταιρεία επίγειας εξυπηρέτησης, με δραστηριότητα τόσο στην Ελλάδα όσο και το εξωτερικό, αναζητά ανθρώπινο δυναμικό στονΑερολιμένα Αθηνών και στα Περιφερειακά Αεροδρόμια.

 

Η Εταιρεία προσφέρει τα ακόλουθα:

Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και παροχών

Παροχές και εκπτώσεις σε συνεργαζόμενες εταιρείες

Συνεχή εκπαίδευση

Ευκαιρίες εσωτερικής εξέλιξης και ανάπτυξης



This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

210-3543719 & 210-3543790

 

 

 

Call - Sales Advisor

Η εταιρεία BEFON, έχοντας πολυετή εμπειρία στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, ως στρατηγικός συνεργάτης της ELPEDISON στην Ελλάδα, κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου, ενδιαφέρεται να προσλάβει άτομα για τη διεύθυνση πωλήσεων:

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα συμβάλει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων κλείνοντας τις συμφωνίες-πωλήσεις μέσω τηλεφώνου όπου παράλληλα θα δημιουργεί καλές σχέσεις με τους πελάτες.

Χαρακτηριστικά θέσης

Τύπος: Aαπασχόλησης (6h) (8h) (4h)

Τοποθεσία: Αθήνα

Βασικές Αρμοδιότητες

  • Ενίσχυση του υπάρχοντος πελατολογίου καθώς και η επέκταση αυτού

  • Διαπραγμάτευση και διαφύλαξη καλής συνεργασίας με τους πελάτες στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας

  • Προσανατολισμός στον στόχο και το αποτέλεσμα

  • Άμεση συνεργασία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για την επίλυση θεμάτων των πελατών

Ικανότητες και Προσόντα

  • Αναπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας

  • Αναλυτική σκέψη και οργανωτικές ικανότητες

  • Δυναμικός χαρακτήρας με προσήλωση στην επίτευξη των στόχων

  • Κατανόηση διαφορετικών τύπων πελατών, ευελιξία και προσαρμογή ανάλογα με τον κάθε τύπο προσωπικότητας

  • Πελατοκεντρική προσέγγιση

  • Απόφοιτος Λυκείου

  • Προϋπηρεσία σε call centers ή Β2Β πωλήσεις θα εκτιμηθεί ως επιπλέον προσόν

  • Άριστη χρήση Η/Υ (MS Office)

  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)

 

Παροχές

  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου

  • Εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής

  • Αποδοχές από την πρώτη μέρα εκπαίδευσης

  • Σταθερός μηνιαίος μισθός

  • Βonus παραγωγικότητας

  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

  • Εύκολη πρόσβαση για την Αθήνα (δίπλα ακριβώς από τον ηλεκτρικό σταθμό Ταύρου και Καλλιθέας)

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με όσους υποψήφιους πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

Αποστολή βιογραφικού: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Lidl HR Data Analyst

 

Η θέση

Είσαι expert στη χρήση ψηφιακών συστημάτων και βάσεων δεδομένων που μας παρέχουν αναφορές και αναλύσεις. Με λίγα λόγια, η δουλειά σου καθορίζει σημαντικές επιχειρηματικές μας αποφάσεις.

Μια μέρα στη δουλειά
Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:
●    Η έδρα σου είναι η Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού στα Κεντρικά μας Γραφεία, ενώ καθημερινοί σου συνεργάτες δεν είναι μόνο η ομάδα σου, αλλά και όλα μας τα τμήματα, ακόμα και συνάδελφοί μας στο εξωτερικό!
●    Παράγεις και ελέγχεις αναφορές δεικτών! Χάρη σε σένα έχουμε όλες τις αναλύσεις από τις βάσεις δεδομένων και τις εξειδικευμένες αναφορές που χρειαζόμαστε.
●    Είσαι μέρος πολλών projects σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, για τη δημιουργία, επικαιροποίηση και βελτίωση ροών εργασίας και διαδικασιών ή συστημάτων.

 

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

Ας δούμε τα βασικά:

●    Έχεις τελειώσει τις σπουδές σου (ανώτερες) σχετικές με Οικονομικά, Business ή Πληροφορική.
●    Έχεις ήδη εμπειρία τουλάχιστον 3 χρόνια σε υπεύθυνη θέση που σχετίζεται με ανάλυση δεδομένων και διαδικασίες μισθοδοσίας! Και φυσικά αγαπάς τη τεχνολογία και τα ψηφιακά συστήματα!
●    Μιλάς πολύ πολύ καλά Αγγλικά. Ιδανικά και Γερμανικά.
●    Φυσικά και χειρίζεσαι το MS Office στα δάχτυλα. Το Excel είναι το δεξί σου χέρι όταν πρόκειται για ανάλυση δεδομένων. Αν έχεις και εμπειρία σε πιο σύνθετα εργαλεία και dashboard τότε μιλάμε για άλλο level.

Πάνω από όλα όμως, ξέρεις να δουλεύεις σε ομάδες. Είσαι μάστερ στην επικοινωνία, χρειαζόμαστε το οργανωτικό μυαλό σου και το πάθος σου για τη λεπτομέρεια.

 

Τι σου προσφέρουμε εμείς

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer) γιατί δεν σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:
●   Αρχικός μηνιαίος μικτός μισθός στα 1.920€. Το πλάνο μας όμως είναι σχεδιασμένο έως και 4 χρόνια μετά, που θα φτάσεις στα 2.630€ μικτά.
●    Πρόγραμμα εκπαίδευσης 1,5 μήνα πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και πληρώνεσαι παράλληλα.  
●    Πολιτική τηλεργασίας: Φέρνουμε ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας που συνδυάζει τηλεργασία και φυσική παρουσία στο γραφείο.
●    Μια δεμένη ομάδα: αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της ομάδας μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί. Μαθαίνουμε online, μοιραζόμαστε δώρα, γιορτάζουμε, φροντίζουμε ο ένας τον άλλον.
●    Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Μπορείς να προσθέσεις και την οικογένειά σου.
●    Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας.

 

 

Customer Care Agent

 

 

Η εταιρεία BEFON, εταιρεία παροχής υπηρεσιών με δραστηριότητα από το 1999 και πανελλαδική εμβέλεια, ως στρατηγικός συνεργάτης της ELPEDISON στην Ελλάδα, κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου, αναζητά να προσλάβει άτομα για την ενημέρωση - τηλεφωνική εξυπηρέτηση των υφιστάμενων και νέων πελατών (Inbound calls).

 

Βασικές Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για την βέλτιστη κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών των πελατών (υφιστάμενων και νέων)

  • Διαχείριση παραπόνων

  • Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών/αιτημάτων

  • Υποστήριξη διαφημιστικών projects

 

Ικανότητες και Προσόντα

  • Άνεση στην επικοινωνία και καλή χρήση του προφορικού λόγου

  • Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία

  • Απολυτήριο Λυκείου, ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ

  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας και Η/Υ

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα συνεκτιμηθεί

  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους 

 

Παροχές

  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου

  • Εισαγωγική εκπαίδευση (soft skills) και συστηματική υποστήριξη

  • Σταθερός μισθός

  • Ωράριο (8ωρο-6ωρο) απογευματινό

  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

  • Εύκολη πρόσβαση για την Αθήνα (δίπλα ακριβώς από τον ηλεκτρικό σταθμό Ταύρου και Καλλιθέας)

 

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με όσους υποψήφιους πληρούν τα παραπάνω κριτήρια

 

Αποστολή βιογραφικού: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Lidl Payroll Specialist

Η θέση

Μισθοδοσία (από την Ελλάδα) για την ομάδα μας στη Κύπρο; Ξέρουμε ότι βρίσκεται σε καλά χέρια: στα δικά σου! Καταχωρήσεις, έλεγχοι, χειρισμός αδειών, προκαταβολών και εξειδικευμένα θέματα μισθοδοσίας αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητάς σου.

Μια μέρα στη δουλειά
Εδώ ξεπερνάμε τον εαυτό μας κάθε μέρα. Και αυτό ξεκινάει από τα πιο μικρά και καθημερινά μας καθήκοντα. Φαντάσου μια μέρα σου στη δουλειά:
●    Η έδρα σου είναι ο Τομέας Διαχείρισης Προσωπικού στα Κεντρικά μας Γραφεία στη Θεσσαλονίκη και ασχολείσαι με το κομμάτι της μισθοδοσίας Κύπρου. Καταχώρηση δεδομένων και έλεγχος: λέξεις που βρίσκονται στην καθημερινή σου λίστα.
●    Είσαι expert όταν πρόκειται για κάτι σχετικό με μισθοδοσία, πάντα μας καθοδηγείς όταν πρόκειται για εξειδικευμένα θέματα που χρειάζονται λύση.
●    Σε εμπιστευόμαστε γιατί ξέρουμε ότι τα προσωπικά δεδομένα της ομάδας είναι ασφαλή μαζί σου.
●    Και φυσικά σαν μέλος της ομάδας Διαχείρισης Προσωπικού, μας βοηθάς και μας υποστηρίζεις σε πολλά από τα projects μας.

 

Είσαι αυτό που ψάχνουμε;

Ας δούμε τα βασικά:

●    Οι σπουδές σου (ανώτατες) είναι σχετικές με Οικονομικά, Business ή Πληροφορική.
●    Έχεις ήδη εμπειρία τουλάχιστον 3 χρόνια σε υπεύθυνη θέση μισθοδοσίας και εμπειρία σε μισθοδοσία Κύπρου.
●    Αυτό σημαίνει ότι έχεις χρησιμοποιήσει και ανάλογα συστήματα μισθοδοσίας. Εμείς για παράδειγμα χρησιμοποιούμε το Pocket!
●    Φυσικά και χειρίζεσαι το MS Office στα δάχτυλα. Το Excel είναι το δεξί σου χέρι όταν πρόκειται για ανάλυση και διαχείριση δεδομένων.
●    Μιλάς πολύ πολύ καλά Αγγλικά. Ιδανικά και Γερμανικά.

Πάνω από όλα όμως, ξέρεις και σου αρέσει να δουλεύεις σε ομάδες. Χρειαζόμαστε το οργανωτικό μυαλό σου και το πάθος σου για τη λεπτομέρεια.  

 

Τι σου προσφέρουμε εμείς

Ξέρουμε πόσο σημαντικό είναι να φροντίζουμε την ομάδα. Είμαστε Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα (Top Employer) γιατί δεν σταματάμε ποτέ να προσπαθούμε. Μαζί μας, θα βρεις όλα τα παρακάτω:
●    Αρχικό μηνιαίο μικτό μισθό που ξεκινάει από 1.910€. Το πλάνο μας όμως είναι σχεδιασμένο έως και 4 χρόνια μετά, που θα φτάσεις στα 2.175€ μικτά.
●    Πρόγραμμα εκπαίδευσης 1 μήνα: πριν μπεις στα βαθιά, φροντίζουμε να μάθεις όσα χρειάζεσαι για να ξεκινήσεις δουλειά την επόμενη μέρα! Φυσικά και πληρώνεσαι παράλληλα.  
●    Μια δεμένη ομάδα: αυτό που μας ξεχωρίζει είναι η κουλτούρα της ομάδας μας, οι ευκαιρίες που βρίσκουμε για να κάνουμε πράγματα μαζί. Μαθαίνουμε online, μοιραζόμαστε δώρα, γιορτάζουμε, φροντίζουμε ο ένας τον άλλον.
●    Ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Η υγεία σου είναι πάντα η πρώτη μας προτεραιότητα. Γι’ αυτό όλη η ομάδα μας αποκτά ιδιωτική ιατρική ασφάλιση. Μπορείς να προσθέσεις και την οικογένειά σου.
●    Κουπόνια τροφίμων για τις αγορές σου από τα καταστήματά μας.