Customer Care Agent

 

 

Η εταιρεία BEFON, εταιρεία παροχής υπηρεσιών με δραστηριότητα από το 1999 και πανελλαδική εμβέλεια, ως στρατηγικός συνεργάτης της ELPEDISON στην Ελλάδα, κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου, αναζητά να προσλάβει άτομα για την ενημέρωση - τηλεφωνική εξυπηρέτηση των υφιστάμενων και νέων πελατών (Inbound calls).

 

Βασικές Αρμοδιότητες

  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων για την βέλτιστη κάλυψη των αυξανόμενων αναγκών των πελατών (υφιστάμενων και νέων)

  • Διαχείριση παραπόνων

  • Λήψη και καταχώρηση παραγγελιών/αιτημάτων

  • Υποστήριξη διαφημιστικών projects

 

Ικανότητες και Προσόντα

  • Άνεση στην επικοινωνία και καλή χρήση του προφορικού λόγου

  • Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία

  • Απολυτήριο Λυκείου, ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ

  • Γνώση της Αγγλικής γλώσσας και Η/Υ

  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο θα συνεκτιμηθεί

  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους 

 

Παροχές

  • Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου

  • Εισαγωγική εκπαίδευση (soft skills) και συστηματική υποστήριξη

  • Σταθερός μισθός

  • Ωράριο (8ωρο-6ωρο) απογευματινό

  • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

  • Εύκολη πρόσβαση για την Αθήνα (δίπλα ακριβώς από τον ηλεκτρικό σταθμό Ταύρου και Καλλιθέας)

 

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.

Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με όσους υποψήφιους πληρούν τα παραπάνω κριτήρια

 

Αποστολή βιογραφικού: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.