ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ


Το Κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Institution d'Etudes Francophones (IdEF) ανακοινώνει την ανάγκη πλήρωσης μίας θέσης διοικητικού στελέχους για το γραφείο Αθηνών, πλήρους απασχόλησης, για την υποστήριξη των προγραμμάτων επιδοτούμενης κατάρτισης. Η ανακοίνωση αφορά σε τρίμηνη σύμβαση, με δυνατότητα μετατροπής της σε αορίστου χρόνου. Απαραίτητα προσόντα πρόσληψης αποτελούν η κατοχή πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών και η άριστη χρήση ψηφιακών εργαλείων γραφείου (365 – word,excel, forms κλπ). Η καλή γνώση των Αγγλικών θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν.

Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται να αποστείλουν αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα, στα ελληνικά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." target="_blank">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Πληροφορίες: κα Χριστίνα Δημητρέα, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it." target="_blank">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Το ΚΔΒΜ «IdEF Κατάρτιση» αποτελεί αδειοδοτημένο Κέντρο Δια Βίου Μάθησης από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Το Institution d'Etudes Francophones (IdEF) αποτελεί αδειοδοτημένο Κολλέγιο, που ξεκίνησε τη λειτουργία του το 1995 συμπράττοντας με το Δημόσιο Γαλλικό Πανεπιστήμιο Sorbonne Paris Nord, με σκοπό την παροχή των ακαδημαϊκών προπτυχιακών και μεταπτυχιακών προγραμμάτων του Paris 13 στην Ελλάδα.

Ευκαιρίες καριέρας στο ναυτιλιακό κλάδο, στον όμιλο της MSC

 

Η MSC SERVICE CENTER GREECE LTD, εταιρεία του ομίλου της MEDITERRANEAN SHIPPING COMPANY SA, που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα(Πειραιά και Θεσσαλονίκη) με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών σε όλα τα πρακτορεία της MSC παγκοσμίως και στα κεντρικά γραφεία της Γενεύης, αναζητά εργαζόμενους για την κάλυψη entry-level θέσεων.

Οι θέσεις αφορούν εργασία γραφείου με βασική αρμοδιότητα τη λήψη πληροφοριών και δεδομένων και την καταχώρησή τους σε βάσεις και συστήματα της MSC, κατόπιν επικοινωνίας και σε συνεργασία με συναδέλφους που βρίσκονται σε γραφεία της MSC ανά τον κόσμο.

 

Απαραίτητα Προσόντα:

-Καμία Προϋπηρεσία

-Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της Ελλάδας ή του εξωτερικού

-Καλή γνώση Αγγλικών
-Καλή γνώση Η/Υ και Microsoft Office
-Διαθεσιμότητα για άμεση πρόσληψη
-Συνέπεια, Υπευθυνότητα, Ομαδικό πνεύμα
-Ενθουσιασμός, Διάθεση για Εργασία και Επιθυμία για Εξέλιξη

Παροχές:

-Σύμβαση Εργασίας Αορίστου Χρόνου
-Συνεχής Εκπαίδευση από την πρώτη ημέρα της πρόσληψης
-Ευκαιρίες Εξέλιξης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
-Προοπτικές Ανάπτυξης σε πιο σύνθετους ρόλους
-Αξιοπιστία ενός μεγάλου οργανισμού
-Εργασία γραφείου σε ένα Διεθνές και πολλά υποσχόμενο, Δυναμικό περιβάλλον, στον Πειραιά (5 λεπτά από τον Ηλεκτρικό Σταθμό)
-Πλήρης Απασχόληση

 

 Ξεκίνησε την καριέρα σου και εκμεταλλεύσου τις ευκαιρίες καριέρας στον όμιλο της MSC

MEDITERRANEAN SHIPPING COMPANY SA (www.msc.com), με ανθρώπινο δυναμικό που ξεπερνάει τους 90.000 εργαζόμενους και γνώρισε την ναυτιλία τακτικών γραμμών σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες του κόσμου, στον Πειραιά.

 Βιογραφικά: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

junior θέση στελέχους επικοινωνίας και marketing

 

Το Δίκτυο ΠΡΑΞΗ, μονάδα του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΤΕ), αναζητά ένα άτομο για την πλήρωση μίας (1) junior θέσης στελέχους επικοινωνίας και marketing, με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, με έδρα την Αθήνα και κωδικό θέσης JMARK_MAR_2023.

Αντικείμενο Εργασιών

  •  Διοργάνωση και προβολή εταιρικών εκδηλώσεων

  • Ανάπτυξη και συνεχής ενημέρωση μέσω εμφανίσεων στα ΜΜΕ (έντυπα και ηλεκτρονικά), δημιουργία εταιρικώνπαρουσιάσεων και σύνταξη δελτίων Τύπου

  • Παραγωγή εταιρικού προωθητικού υλικού (έντυπα, αφίσες, banners, newsletters)

  • Ποιοτικός έλεγχος και εμπλουτισμός του περιεχομένου του δικτυακού τόπου του Δικτύου ΠΡΑΞΗ

  • Παρακολούθηση επισκεψιμότητας μέσω των σχετικών δικτυακών εργαλείων (google analytics) καθώς καιαναρτήσεις σε ιστοσελίδες τρίτων και σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης

  • Συνεργασία με προμηθευτές, χώρους φιλοξενίας εκδηλώσεων και διαφημιστικές εταιρίες για παραγωγή προωθητικού υλικού

  • Σύνταξη άρθρων

Απαιτούμενα Προσόντα

Οι υποψήφιοι πρέπει να διαθέτουν:

  • Πτυχίο ή δίπλωµα Ανώτατης Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΑΕΙ) ή αναγνωρισµένο ισότιµο τίτλο σπουδών της αλλοδαπής σε κοινωνικές επιστήμες (βάσει εγχειριδίου Frascati)

  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (επίπεδο Β2)

  • Αποδεδειγμένη εμπειρία ή/και πρακτική άσκηση σε οργανωμένο περιβάλλον marketing ή/και διαφημιστική εταιρεία agency ή/και στη διαχείριση social media accounts, η/και στην υποστήριξη στην υλοποίηση Ευρωπαικών Έργων ή/και στην επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις οργανισμών ή/και στη διοργάνωση επαγγελματικών εκδηλώσεων (ημερίδες, συνέδρια κλπ.)

  • Ολοκληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άρρενες υποψηφίους)

  • Ευχέρεια πραγματοποίησης ταξιδιών εντός και εκτός Ελλάδος

  • Ευχέρεια χρήσης ηλεκτρονικών υπολογιστών, καθώς και βάσεων δεδομένων

  • Άνεση στην επικοινωνία και πνεύμα ομαδικής εργασίας

  • Δυναμισμό και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών

Επιθυμητά προσόντα

  • Εμπειρία στην συγγραφή άρθρων ή/και αναρτήσεων σχετικών με Ευρωπαικά Θέματα

  • Πολύ καλή ή/και άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (επίπεδο C1/C2)

  • Σεμινάρια ή πιστοποιητικά εξειδίκευσης σε τομείς marketing και event management

  • Γνώση χειρισμού της πλατφόρμας Canvas ή/και της πλατφόρμας WordPress

Υποβολή Προτάσεων

Οι ενδιαφερόμενοι/ες καλούνται να υποβάλουν την πρότασή τους, μέχρι τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2023 και ώρα 17:00.

Η πρότασή τους θα πρέπει να περιέχει απαραίτητα τα παρακάτω δικαιολογητικά:

  1. Αναλυτικό βιογραφικό σημείωμα

  2. Απλά αντίγραφα τίτλων σπουδών ή βεβαιώσεων φοίτησης ή διπλωμάτων ξένων γλωσσών ή σεμιναρίων ή
    πιστοποιητικών εξειδίκευσης σε τομείς marketing και event management

  3. Συνοδευτική επιστολή (cover letter) στην οποία εν συντομία θα παρουσιάζεται μεταξύ άλλων:

    • η προστιθέμενη αξία που μπορεί να φέρει ο/η υποψήφιος/α στον οργανισμό και

    •  η ανάλυση της σχετικής με τη θέση εμπειρίας (όπου εφαρμόζεται)

    • Σε περίπτωση που πληρείται η:

      • αποδεδειγμένη εμπειρία ή/και πρακτική άσκηση σε οργανωμένο περιβάλλον marketing ή/και διαφημιστική
        εταιρεία agency ή/και στη διαχείριση social media accounts, η/και στην υποστήριξη στην υλοποίηση
        Ευρωπαικών Έργων ή/και στις δημόσιες σχέσεις ή/και στη διοργάνωση επαγγελματικών εκδηλώσεων (ημερίδες,
        συνέδρια κλπ.)

      •  εμπειρία στην συγγραφή άρθρων ή/και αναρτήσεων σχετικών με Ευρωπαικά Θέματα
        να δοθεί αναλυτική περιγραφή αυτών στο cover letter.

  4.  Συστατικές επιστολές, βεβαιώσεις εργασιακής εμπειρίας και προϋπηρεσίας
    (https://www.efka.gov.gr/el/bebaioseproyperesias) που να τεκμηριώνουν την εμπειρία/τεχνογνωσία/εξοικείωση ή
    άλλα στοιχεία που επιθυμεί να συμπεριλάβει ο ενδιαφερόμενος για την πιστοποίηση εμπειρίας/τεχνογνωσίας που
    αναφέρεται στο βιογραφικό σημείωμα.

  5. Συμπληρωμένη αίτηση-δήλωση εκδήλωσης ενδιαφέροντος (βλ. Υπόδειγμα σελ.9)

  6. Οι ενδιαφερόμενοι άνδρες πρέπει να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις ή να έχουν απαλλαγεί
    νόμιμα απ’ αυτές καθ’ όλη τη διάρκεια της σύμβασης

  7. Προσόντα που αναφέρονται είτε στην πρόταση, είτε στο βιογραφικό σημείωμα, αλλά δεν τεκμηριώνονται με την
    υποβολή των αντιστοίχων πιστοποιητικών δεν θα ληφθούν υπόψη

Πληροφορίες

Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την υποβολή αιτήσεων, μπορείτε να απευθύνεστε στην κα Αλεξάνδρα Ρίζου, email:This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Δείτε αναλυτικά την προκήρυξη εδώ


 

Σύμβουλος Ασφαλιστικών & Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών

Τι θα κάνετε

 

Ανάπτυξη αγορών και δημιουργία επαγγελματικού δικτύου βασισμένου σε ποιοτικές πωλήσεις, υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση, συνέργειες και μακροχρόνιες σχέσεις

εμπιστοσύνης.

Δημιουργία βιώσιμου χαρτοφυλακίου προϊόντων ζωής, υγείας, περιουσίας, αποταμιευτικών, συνταξιοδοτικών και επενδυτικών, αποτελούμενο από ατομικούς και εταιρικούς λογαριασμούς.

Διερεύνηση αγοράς, εξεύρεση δυνητικών πελατών μέσω διασύνδεσης και συστάσεων,επικοινωνία, συναντήσεις εξεύρεσης - ανάλυσης ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών αναγκών. Σχεδιασμός βέλτιστων εξατομικευμένων λύσεων, πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατολογίου, διαχείριση αποζημιώσεων και διασταυρούμενες πωλήσεις χαρτοφυλακίου.

Δραστηριότητα με βάση προσωπικό σχέδιο επαγγελματικής ανάπτυξης εφαρμόζοντας βέλτιστες πρακτικές, καθημερινές επαφές με πελάτες, καταγραφή ενεργειών, ομαδική εργασία, συνεχή επικαιροποίηση γνώσεων και αναβάθμιση δεξιοτήτων, επίτευξη παραγωγικών στόχων και υψηλή διατηρησιμότητα χαρτοφυλακίου.

Ευθυγράμμιση με τις αρχές, τις αξίες και το επίπεδο αξιοπιστίας της Allianz, τις εταιρικές πολιτικές, τον κώδικα δεοντολογίας, το νομικό και κανονιστικό πλαίσιο που διέπει την παροχή ασφαλιστικών και χρηματοοικονομικών συμβουλών.

Τι αναζητούμε

 

Πτυχίο Πανεπιστημίου στους τομείς Διοίκησης Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ, Χρηματοοικονομικών, Οικονομικών, Ασφαλιστικών σπουδών ή άλλων ισότιμων επιστημονικών πεδίων.

Πολύ καλή χρήση MS Office, ψηφιακών μέσων και κοινωνικών δικτύων.

Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.

Επαγγελματική εμπειρία στις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών ή/και επιχειρηματική δραστηριότητα συνιστούν σημαντικά επιπρόσθετα προσόντα.

Αντίληψη αγοράς, επαρκής κατανόηση εμπορικών και χρηματοοικονομικών δεδομένων.

Δεξιότητες επικοινωνίας και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας, αξιοπιστία και ικανότητα δημιουργίας σχέσεων αμοιβαιότητας και εμπιστοσύνης.

Υπευθυνότητα, αυτοπειθαρχία και οργάνωση, εστίαση στην επίτευξη παραγωγικών στόχων και στην παροχή υψηλής ποιότητας εξυπηρέτηση.

Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών και δομημένης ανάπτυξης σε ένα πολυεπίπεδο εργασιακό περιβάλλον με πιεστικές προθεσμίες.

Τι προσφέρουμε

 

Καριέρα υπό την αιγίδα της Allianz, σε ένα αξιοκρατικό και ανθρωποκεντρικό επάγγελμα που εκσυγχρονίζεται ακολουθώντας το κανονιστικό πλαίσιο της ΕΕ, ψηφιοποιείται και αναδιοργανώνεται προκειμένου να εξυπηρετήσει την κλιμακούμενη ζήτηση για ασφαλιστικές και χρηματοοικονομικές υπηρεσίες από την Ελληνική κοινωνία.

Δυνατότητα εξέλιξης στο Management κατόπιν αξιολόγησης ικανοτήτων και αποτελεσμάτων.

Εκπαίδευση και υποστήριξη εξετάσεων για την Πιστοποίηση και επαναπιστοποίηση επιπέδου Α’ & Δ’ από την Τράπεζα της Ελλάδος αναφορικά με την επαγγελματική άδεια της ασφαλιστικής και χρηματοοικονομικής διαμεσολάβησης.

Εκπαίδευση και πιστοποίηση Ευρωπαϊκού επιπέδου για τον “Χρηματοοικονομικό Σχεδιασμό” σε συνεργασία με EFICERT, ΕΙΑΣ & Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

 

Συνεχής επιμόρφωση με πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα ανάπτυξης επαγγελματικών και προσωπικών δεξιοτήτων, τεχνολογικών και ψηφιακών γνώσεων, ενημέρωσης για προϊόντα και τεχνικά θέματα.

Πακέτο οικονομικών απολαβών με 3ετές πλάνο σταθερής μηνιαίας αμοιβής πλήρως χρηματοδοτούμενο από την Allianz, επαναλαμβανόμενες προμήθειες και πολλαπλά bonus επίτευξης στόχων.

Ιδιωτική ασφάλιση ζωής και υγείας (οικογενειακό πρόγραμμα) και συνταξιοδοτικό πρόγραμμα επιδοτούμενο από την Allianz.

Εκτενές πρόγραμμα ανταμοιβών και επιβράβευσης με συμμετοχές σε τοπικά και διεθνή συνέδρια, εκπαιδευτικά σεμινάρια και πολυτελή ταξίδια αναψυχής σε Ελλάδα και στο εξωτερικό.

 

Αναζητούμε Συμβούλους Ασφαλιστικών & Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών για το δίκτυο αποκλειστικής συνεργασίας της ALLIANZ. Εάν έχεις φιλοδοξίες, ενθουσιασμό, επικοινωνιακή και δυναμική προσωπικότητα, επιθυμείς εξέλιξη, σταθερότητα, εργασιακή ευελιξία και σε ενδιαφέρει η επιδοτούμενη επιχειρηματικότητα με μέθοδο και εγγυημένο αποτέλεσμα,

επικοινώνησε με την ομάδα μας στο 210 6905540 & 6946290165, email:

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

Θα ενημερωθούν μόνο οι υποψήφιοι που πληρούν τις απαιτήσεις του περιγραφόμενου προφίλ και όλες οι αιτήσεις θα αντιμετωπιστούν με απόλυτη εμπιστευτικότητα. Εμείς στην Allianz πιστεύουμε στη διαφορετικότητα, την συμπερίληψη και τις ίσες ευκαιρίες. Καλωσορίζουμε αιτήσεις ανεξαρτήτως εθνικότητας ή καταγωγής, ηλικίας, φύλου, υπηκοότητας, θρησκείας, αναπηρίας ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Assurance Graduate Program

Are you ready to deep dive in the Assurance sector?

Be part of our Assurance Graduate Program to work with the best Assurance teams and grow your career in the global leading professional services firm in Greece. You will be coached by top professionals to gain valuable insights and understand how client’s business works. You will have the opportunity to develop unique and diversified skills through high scale projects.

Kick off your career with us in Core Audit, Digital Assurance Hub or Broader Assurance Services

  • Core Audit

At PwC, we provide high-quality audit services to our clients. Our detailed understanding of relevant regulations and legislation drives us to effectively assist our clients with complex reporting and accounting issues involving application of GAAP, or other frameworks such as Sarbanes-Oxley for SEC registered companies.

  • Digital Assurance Hub

As digitalization and technology gains increasing significance to today’s business, our Digital Assurance Hub Team is here to play a pivotal role in providing assurance to our clients in their digital journey.

Are you an authentic and persuasive spirit with a holistic and digital mindset who can not only leverage their own expertise but also inspire and empower people to give their best? Be part of our Information Technology Team or Data Assurance Team

  • Broader Assurance Services

You will be part of a team which combines professionals with different backgrounds, capabilities and skill sets that extends from financial and non-financial reporting experts to risk assurance specialists. You can expect to be involved in a variety of interesting and cutting edge projects that include, but are not limited to, Accounting Advisory Services, Capital Markets, ESG Assurance & Reporting, Risk Assurance Services and Corporate Governance.

What are we looking for

  • BSc or MSc Degree (more details at the separate job descriptions)

  • 0-2 years of working experience

  • Excellent organizational skills with a keen eye for detail

  • Confident and positive attitude

  • Commitment to providing excellent quality work and building client relationships

  • Communicate confidently in a clear, concise and articulate manner - verbally and in materials produced

  • Advanced level of critical thinking & judgment

  • Tech Savvy and digital skills to be part of the Assurance transformation to digitisation

  • Fluency in both Greek and English

  • Military obligations fulfilled

 

Who we are

 

PwC in Greece is the largest professional services firm in the country, with premises in Athens, Thessaloniki, Patras and Ioannina with approximately 1800 employees. More than 295,000 people in 156 countries across our network share their thinking, experience and solutions to develop fresh perspectives and practical advice. This enables us to provide top-quality industry-focused assurance, tax and advisory services to our clients.

Don’t miss the opportunity to develop yourself and grow your career in the global leading professional services firm in Greece.

All applicants will be acknowledged and treated in the strictest confidence.

Apply here: https://www.pwc.com/gr/en/careers/campus-job-search/results.html?wdcountry=GRC&wdjobsite=Global_Campus_Careers&wdservice=1895421