To IdEF αναζητά Διοικητικά Στελέχη

Ο Όμιλος του Γαλλικού Κολλεγίου Ελλάδος (IdEF) αναζητά δύο ελληνόφωνα
διοικητικά στελέχη πλήρους απασχόλησης για το Κολλέγιο και το Κέντρο Δια
Βίου Μάθησης αντίστοιχα.

Θα προτιμηθούν πτυχιούχοι ΑΕΙ / ΤΕΙ με προϋπηρεσία στον τομέα της
εκπαίδευσης ή/και της κατάρτισης. Απαραίτητη η χρήση ηλεκτρονικών
υπολογιστών και η πολύ καλή γνώση Αγγλικών.

Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν τα βιογραφικά τους στα
ελληνικά, στη διεύθυνση This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Ο Όμιλος Idef είναι εργοδότης ίσων ευκαιριών.

Public Relations Assistant Praktiker

 

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει

τη θέση Public Relations Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:

  • Υποστήριξη του πλάνου Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας

  • Υποστήριξη ενεργειών για τη δημοσιότητα της εταιρείας

  • Συμμετοχή στην οργάνωση συνεντεύξεων και συναντήσεων τύπου της εταιρείας

  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων

  • Υποστήριξη του πλάνου Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας

  • Υποστήριξη όλων των ενεργειών εσωτερικής επικοινωνίας πανελλαδικά

Προφίλ Υποψηφίου:

  • Κάτοχος πτυχίου Ανώτατης σχολής κατά προτίμηση με κατεύθυνση Οικονομικα, Marketing, Δημοσιογραφίας ή σχετικών πεδίων

  • Μεταπτυχιακό / Diploma σε Marketing η επικοινωνία θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.

  • Ανάλογη εργασιακή εμπειρία 1-2 έτη

  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) & Internet

  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)

  • Άνεση στο χειρισμό προγραμμάτων & Μέσων (Media)

  • Έμφαση στη λεπτομέρεια και ικανότητα πολυδιεργασίας

  • Αναλυτική & Στρατηγική σκέψη

  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες

Η Εταιρεία Προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus

  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού

  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

  • Συνεχή εκπαίδευση

  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Client Service Associate – Fluent in English (Class of September 2022)

The Client Service team is the backbone of Guidepoint’s success. The team is responsible for efficiently delivering Guidepoint’s services to our clients around the world. We work to understand each client’s unique business questions and help them gain critical insights to stay informed and make better business decisions. Come work with us to deliver the best service in the industry and help our clients make some of the most important business decisions in today’s economy.

What You’ll Do:

  • Review and analyze client research requests and use a range of resources to identify the most relevant subject matter experts across geographies, industries, and topics for each project

  • Utilize the phone, LinkedIn, and other outreach methods to recruit new Advisors to join the Guidepoint network by effectively communicating why their expertise is a good match for the specific project you’re working on

  • Screen experts for their suitability for specific client projects and create professional profiles for client consideration

  • Operate with a teamwork mentality that leads to building and maintaining strong relationships with other Guidepoint employees, offices, and Advisors

  • Gain expertise on the various industries our clients work in order to make sure Guidepoint always finds the right experts for a given project

What You Have:

  • Bachelor’s degree with high level of academic achievements / Young Professional (m/f) with first working experience

  • Strong team player with entrepreneurial mind and „can do“-attitude along with pro-active and results-oriented work style

  • Prior experience in executive search, market / business research or management consulting is a plus

  • Outgoing personality with the ability to speak with individuals at all professional levels

  • Intellectual curiosity and desire to learn

  • Strong communication skills

  • Fluency in English is essential; very good knowledge of additional languages (French, Spanish, German, etc.) is highly desirable

  • Ability to work in a fast-paced entrepreneurial environment

What We Offer:

  • Competitive compensation

  • Private health insurance

  • Entrepreneurial environment, autonomy and fast decisions

  • International exposure to the global Guidepoint service teams

  • Casual work environment and compelling people

  • Summer and winter team events

CONTACT US:

Would you like to be part of our team? Then we look forward to receiving your application by

email to This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

If you have any questions, contact us by email or by phone at 21 0221 5871

Visit our site for more opportunities at https://www.guidepoint.com/careers/

Associate, Client Service – Strategic Research (EMEA/ Bilingual German/English)

The Client Service team is the backbone of Guidepoint’s success. The team is responsible for efficiently delivering Guidepoint’s services to our clients around the world. We work to understand each client’s unique business questions and help them gain critical insights to stay informed and make better business decisions. Come work with us to deliver the best service in the industry and help our clients make some of the most important business decisions in today’s economy.

What You’ll Do:

  • Work in cross-cultural teams with our Project Managers in our EMEA offices in order to deliver the best possible service for our global Clients

  • Review and analyze client research requests and use a range of resources to identify the most relevant subject matter experts across geographies, industries, and topics for each project

  • Utilize the phone, LinkedIn, and other outreach methods to recruit new Advisors to join the Guidepoint network by effectively communicating why their expertise is a good match for the specific project you’re working on

  • Screen experts for their suitability for specific client projects and create professional profiles for client consideration

  • Operate with a teamwork mentality that leads to building and maintaining strong relationships with other Guidepoint employees, offices, and Advisors

  • Gain expertise on the various industries our clients work in order to make sure Guidepoint always finds the right experts for a given project

 What You Have:

  • Bachelor’s degree with high level of academic achievements / Young Professional (m/f) with first working experience

  • Strong team player with entrepreneurial mind and „can do“-attitude along with pro-active and results-oriented work style

  • Prior experience in executive search, market / business research or management consulting is a plus

  • Outgoing personality with the ability to speak with individuals at all professional levels

  • Intellectual curiosity and desire to learn

  • Strong communication skills

  • Fluency in English and German is essential; very good knowledge of additional languages (French, Italian, Spanish, Russian, etc.) is highly desirable

  • Ability to work in a fast-paced entrepreneurial environment

 What We Offer:

  • Competitive compensation

  • Private health insurance

  • Entrepreneurial environment, autonomy and fast decisions

  • International exposure to the global Guidepoint service teams

  • Casual work environment and compelling people

  • Summer and winter team events

CONTACT US:

Would you like to be part of our team? Then we look forward to receiving your application by

email to This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

If you have any questions, contact us by email or by phone at 21 0221 5871

Visit our site for more opportunities at https://www.guidepoint.com/careers/

Θέσεις Εργασίας: Public Relations Assistant Praktiker

H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που εκπαιδεύει τους καταναλωτές στη φιλοσοφία «Φτιάξτο μόνος σου» (Do-it-Yourself) από το 1991. Με μία πορεία περίπου 30 χρόνων, έχουμε εξελίξει το δίκτυό μας σε one-stop-shop για είδη σπιτιού και κήπου. Με την ομάδα των 1.600 εργαζομένων μας, το ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, το εξειδικευμένο τμήμα b2b και το πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων μας, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., εργαζόμαστε καθημερινά για να προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες και λύσεις με 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.

 

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει

τη θέση Public Relations Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:

  • Υποστήριξη του πλάνου Δημοσίων Σχέσεων της εταιρείας

  • Υποστήριξη ενεργειών για τη δημοσιότητα της εταιρείας

  • Συμμετοχή στην οργάνωση συνεντεύξεων και συναντήσεων τύπου της εταιρείας

  • Συμμετοχή στον σχεδιασμό και την υλοποίηση εκδηλώσεων

  • Υποστήριξη του πλάνου Εταιρικής Υπευθυνότητας της Εταιρείας

  • Υποστήριξη όλων των ενεργειών εσωτερικής επικοινωνίας πανελλαδικά

Προφίλ Υποψηφίου:

  • Κάτοχος πτυχίου Ανώτατης σχολής κατά προτίμηση με κατεύθυνση Οικονομικα, Marketing, Δημοσιογραφίας ή σχετικών πεδίων

  • Μεταπτυχιακό / Diploma σε Marketing η επικοινωνία θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν.

  • Ανάλογη εργασιακή εμπειρία 1-2 έτη

  • Πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint) & Internet

  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτός και προφορικός λόγος)

  • Άνεση στο χειρισμό προγραμμάτων & Μέσων (Media)

  • Έμφαση στη λεπτομέρεια και ικανότητα πολυδιεργασίας

  • Αναλυτική & Στρατηγική σκέψη

  • Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες

Η Εταιρεία Προσφέρει:

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών και bonus

  • Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού

  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας

  • Συνεχή εκπαίδευση

  • Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης